Translate

07 febrero 2011

Cheap Universe

V for Volume es una banda de rock alternativo de Bogotá, Colombia; formada en el año 2008. La banda publico su álbum debut llamado Providence en marzo del 2010.  "Cheap Universe" fue la cancion escogida, como el primer sencillo de dicho material, ya lleva bastante tiempo sonando en las emisoras y diversos canales de música, pero sigue siendo un  gran hit.
Sus Integrantes:
  • María José Camargo - Voz
  • Nicolas Corredor - Guitarra
  • Juan Camilo Osman - Guitarra
  • Hans J. Vollert - Bajo
  • Jonathan Specktor - Batería

Cheap Universe es uno de esas canciones difíciles de sacar de la mente y que luego no puedes parar de tararear. La letra es la cruda realidad de muchas chicas y son los fieles  pensamientos de Riot Girls. 

V for Volume - Cheap Universe (Video Oficial) HD
Letra ' CHEAP UNIVERSE '
I always dreamed of being practical…. Logical….
You wanted me married,
You wanted me quiet
You wanted me buried
So you got a riot

Cheap universe

Go to hell or let me go to hell alone,
Why do we have to go together?
This world is made for those who don’t feel at all

Go to hell I would be another girl if I could
But clearly I can’t help myself
This is a cheap universe

This world is made for those who don’t feel at all
This world is made for those who don’t feel at all
This is a cheap universe

You wanted my taxes
You wanted my sins
You wanted my prayers
So you got me cleaned

Go to hell or let me go to hell alone,
Why do we have to go together?
This world is made for those who don’t feel at all

Go to hell I would be another girl if I could
But clearly I can’t help myself
This is a cheap universe

This world is made for those who don’t feel at all
This world is made for those who don’t feel at all
This is a cheap universe

¿Que tal te parece la canción o la banda?

1 comentario:

Janette dijo...

Hola J! Your English is EXCELLENT! Thank you for liking my picture... The font is called Pupcat..and the other one is called Geosans or Gassans...or G something.. Haha! Ya no me acuerdo.. Uso el programa Picnik. Es gratis... Check it out!
Thanks for your comments I appreciate them!

Abrazos,
Janette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...